Tuesday, March 11, 2008

Election day

8 hb mac 2008
Berlalu lah sudah hari pilihan raya ke -12...
dan keputusan pun amat memberangsangkan hehehe..
napa jadi lagu tuh?
tudia la...bila suara rakyat tidak di dengari oleh pucuk pimpinan...mcm ni la jadinya...
Tahniah pada yang berjaya kerana mendapat undian tertinggi menjadi pilihan rakyat..
Alhamdulillah...akhirnya dapat gak pas menawan Kedah...aku suka! aku suka! hehehehe
berbaloi usaha abah aku,walaupun dia hanya membantu
walaupun dalam rasa bersyukur dgn kerajaan baru ni,tapi kekecohan berlaku apabila selesai keputusan di umumkan...
pastu timbul la fitnah2 dan sandiwara yg tak ingin nk dengaq...huh...

dah la,malaih nk ulas lebih panjang lagi..

ada la sekeping dua pic untuk tatapan korang sepanjang hari bersejarah tuh...


Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
banner di tepi bangsal panas pas



Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
antara pengundi yg kena pi jemput amek untuk mengundi..klu tak jemput,pakai dak la depa nk mengundi hehehe



Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
abah yang berusaha keras..smpikan tdoq kt bangsal untuk menjaga daripada dikhianati



Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
nilah tempat depa(abah n the geng) berkumpul...berdiskusi mcm2 hal..tempat ni di teratak tempt kami sekeluarga berlindung (perghhh ayat hehehe)



Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
opssss...jgn salah anggap yer...tudung ja pink...bkn melambangkan apa2 pun tau...pink itu puteri islam hehehehe



Image Hosted by ImageShack.us
By firbee, shot with 5610d-1 at 2008-03-11
ni lak dua pupu aku yang bersama2 pada hari tuh menolong di bangsal panas pas...

akhirnya,rakyat dh bersuara....
Alhamdulillah...semoga pentadbiran negeri kedah,berjalan dgn lancar...
dan semoga muka2 pimpinan baru tabah dgn dugaan yg bakal di tempuhi....

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...