Sunday, March 30, 2008

Fight for your right!!!

emmm...ramai kengkawan yg tnya..napa nama blog aku "fight for ur right"?...ni tak dak kena mengena dgn isu PRU 12 retu tau...
slogan ni tercetus bila aku dh confirm keja..ada yg tak puas ati dgn aku..
ada org tu kata aku wat keja tuk boss ja,eh please la...aku wat keja tolong suma org tau..tak baik tuduh melulu,nnt tak pepasal terbang g sulu ahaks ahaks :P
selain tu,aku ada masalah persefahaman dgn housemate aku..ada ka patut,dh besaq2 mcm ni,nk wujudkan kt lam umah tu mcm adik beradik,ada akak sulong,ada akak tengah,ada adik bongsu...eee please la,dh keja mcm ni,tak kuasa aku nk melayan suma2 tu..lagipun,aku dh dok asrama dr form 1 smpi 5,cukup la senior junior tuh...dh penat dah..ni keja pun nk kena ada mcm tu...rimas ah...bak kata fobulous cat "aku....rimas.." hehehehe
lagi satu yg aku dok geram,bila somebody ada bgtau "jgn campurkan hal peribadi dgn hal keja"..last2 dia yg dok campur adukkan benda tuh..ha tu la,nk nasihat org pun,diri sendiri kena la perbetulkan gak..nobody is perfect...jgn dok cakap,diri sendiri ja yg betul,diri sendiri tak buat itu dan ini,last2 dia sendiri yang buat itu dan ini..ntah la..no komen dah (wahahaha pdahal dh komen pnjg ni hehehehe)..
yg jadi "fight for ur right ni", aku nk fight yg aku betul...ye la,mana ada aku wat keja kt bos aku ja...kt suma org pun aku wat k...klu tak caya,tny la account manager yg lain2..kan kan kan...ruby wat keja yg lain gak kan...
takpa la,yg penting srg nih,aku dh heppy...smile >.<

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...