Tuesday, July 24, 2012

Ulangtahun yang kedua ^^

11 hb Jun 2012 yang lepas, genaplah dua tahun kami berkahwin...tapi rasa macam baru 6 bulan ja baru berkahwin hihihi, sebabnya aku kan baru balik menetap di Alor Staq bersama-sama hubby baru 6 bulan, sebab tu rasa baru ja kawen hahahaha.....

apa hadiah yang aku dapat? xdapat apa2 pun huhuhu...katanya, keizinan dari dia untuk aku bercuti ke bandung tu, kira hadiah la tu, siap sponser sekali kan hehehehe....dan aku tak kisah pun...sebab bila dah duduk bersama, dengan kedudukan aku yang baru bekerja, kewangan tu ada sedikit goyah...so aku tak kisah sangat bab2 tu, janji dia sayangkan aku sepenuh hatinya, dan bertanggungjawab dalam segala hal...

Alhamdulillah, 2 tahun hidup bersama2, macam2 kami tempuh bersama...bila dah biasa berdua, berjauhan sikit pun dah terasa, aik, dulu boleh ja jarak jauh smpi 248km hehehe....dulu lain, dah dekat jadi manja dan geletis sket wakakaka....

 Ramai yang bertanya, hampa dua ni merancang tak mau anak lagi ka? isssh awat kata lagu tu? tu kan rezeki dari Allah, dia tak bagi rezeki tu lagi, ada la sebab musababnya...aku ni tak berhenti2 berdoa mintak di murahkan rezeki zuriat.., kita redha ja la kan....cuma sekarang ni, aku n hubby belum berusaha bersungguh2 saja, tak jumpa doktor lagi, tak pi berurut lagi, kalau ada rezeki, Alhamdulillah kami terima dengan hati terbuka, kalau xdak lagi, sampai masanya kami ikhtiar tanpa henti, pastu setahun sorang baru hampa tau hahahaha....ke ada orang yang stress sbb aku xdak anak lagi? hehehe...

InsyaAllah awal bulan 8 ni, aku akan mula bekerja dekat dgn area opis hubby...moga2 rezeki ni di berkati Allah....

2 orang yang tak busy ^^:

cik selamah kundang said...

tahniah kak bi.

Mama Gee said...

tahniah...samalah kita..dh 2 tahun juga.. :)
hepi anniversarry ya (sori belated)

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...