Wednesday, July 25, 2012

Photobook hanya RM78, FREE DELIVERY??

Ingat tak aku pernah cerita pasal photobook? kalau tak ingat jom pi baca kat sini hehehe..

Dah lama aku tunggu photobook.com dok buat promosi, nk edit gambaq pi bandung dengan gambar wedding cousin aku (dia upah), so tunggu punya tunggu, last2, pixajoy yang buat offer sempena ramadhan ni, tau berapa? RM78 termasuk postage...uiii, murah la tu, kalau yang large boleh dapat 20 pages, kalau yang medium potrait and medium landscape boleh dapat 40 pages....
Klik pada gambar ni untuk membeli
Cepat2, promosi ni terhad, last date esok 26/7/12 saja....Aku dah selamat beli dua...tapi rasa macam tak cukup ja hewhewhew...senang ja nak beli kalau korang ada banking online, nak guna credit card pun boleh.

Lepas aku beli, dapat email confirmation yang pixajoy bagi. Pastu barulah nak buat perbandingan saiz photobook dari pixajoy dengan photobook.com.


 
Yang ni pixajoy harga RM78 termasuk postage dah, saiz besar 11"x15", 20 pages saja,  untuk medium saiz lak 8.5"x11", 40 pages (landscape or potrait)

Kalau yang photobook.com punya promotion (best deal) tapi tak keluar lagi, selalunya (yang pernah aku beli) RM64, postage RM12, dah jadi RM76, lebih kurang je kan...pastu saiz yang kena ikut 11"x8.5" , 40 pages, sama je la....

so dua2 promotion ni, sama je harganya, beza dua ringgit je pun kekeke...opismate aku kata, dia suka pixajoy, dah 6 photobook dia buat, gempak laaaaah!

ok2, korang nak tunggu apa lagi ni? memang murah dah ni RM78 ja, sapa nak bagi, mau kalau kita pi printing kat kedai sendiri pun dah makan ratus2 kan....sekali lagi, dengan baik hatinya, aku letakkan link pixajoy ni ^^

pssst : rasa macam tak cukup ja beli dua, ada sesiapa nak hadiahkan x? hihihi

1 orang yang tak busy ^^:

Mama Gee said...

hai lana...hehe
sorry akak menyepi kan diri
actually akak ni bw ikut blogger yg masuk dlm blog akak je..
bloglist takde..so mana yg masuk tu lah akak terjah..InsyaAllah lepas ni leh akak slalu terjah sini ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...