Saturday, December 14, 2013

Online shopping barang baby

Kalini meh nk update web on9 shopping plak...banyak betoi yg juai online..ada yg murah, ada yang mahai...so kita kena pandai survey semua tu..tp klu survey kt kedai, xkuasa la aku, perabih minyak keta ja hahaha...penat pun penat, so kita shopping online dah la kan...

Ada banyak kedai kt facebook..ha jamu mata ja la yer..salah satu yg selalu aku usha facebook baby one shop..oklah, tak mahal sangat...pastu website yang femes, one baby world..ada lak diskaun...ok sgt la kan..beli kt obw ja la...click2 rm200 gak la hahaha..mahai betoi brg2 baby..tu pun beli yg mana perlu ja dulu..

Baju baby yg newborn, xbeli banyak pun, atas nasihat kakak n adik aku, beli ja sikit2, nnt baby cepat besar..

So far beli kt obw ni, oklah jugak..murah lagi dari kt kedai...so skrg ni tinggal breast pump ja xbeli lagi...dok ingat nk beli yg snow bear tu..xyah la beli mahal2 sgt, bukan nk buat tayang2 kt orang pun hahaha..janji boleh pam susu ye dak?hehehe...

Pastu ni rajin la aku dok mengusha kedai2 online juai baju2 baby hahaha..betoi la member aku kata, bila ada anak, brg kita xpenting dah..janji utk anak ada...betoi kaaan?

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...