Thursday, June 7, 2012

Umar dulu dan sekarang ^^

Ingat lagi tak anak sedara aku ni? alaaa boleh baca kt sini. 
Now umaq dah semakin besar n comel ^^...tak guna banyak tulis, jom tengok gambaq hehehe

Umar usia tak sampai sehari pun ^^

N taraaaa...umaq berusia 4 bulan kalau tak silap, berapa berat dia mama umar? rasanya 6.9 kg dah kan? hehehe....

umaq n angah ^^...sama macam muka angahnya, sebab angah sama macam muka mama umaq hahaha ^^

umaq n mama ^^
 
untuk pengetahuan korang, umaq ni adalah baby shaklee, yeeeay ^^...masa mama dia mengandungkan dia, mmg mama dia amek supplemen shaklee, masa tu mama dia dh masuk trimester 2 dah rasanya....lahir2 umar kecik sebab mama dia darah tinggi, boleh baca pengalaman mama dia melahirkan umar di blog mamanya la hehehe ..klik cni ^^

 and now mama umaq still makan shaklee untuk breastfeeding umaq ^^...Alhamdulillah setakat ni, umaq tak pernah demam lagi kan dik? dia kena cucuk pun tak demam....Alhamdulillah ^^
  
kehadiran umaq, menambahkan koleksi cucu tokwan, dah 4 orang dah...bakal masuk 5...dan doakan angah ni bagi dapat sepupu umaq hehehe.....
 
 

mama sibuk pi shoping kat bukit bunga, umaq dok dengan angah la dalam kereta, kita main tangkap gambaq kan umaq ^^
geram tak? kalau tak geram masakan tokwan dia sanggup ke kelantan, padahal baru seminggu tak nampak umaq ^^ 

alamat, xdak watermark lak hahaha...malas lak nk buat...ala, boleh la, layan gambaq2 umaq ni ^^ hhehehe...

Semoga kehadiran umaq ni bertambah kasih sayang utk adik n mael ^^...doakan aku gak wes....aku cakap dekat hubby, tak sabaq la nk lahirkan sepupu umaq ni hehehe....dia kata, abang pun tak sabaq nak dapat kawan baru, ecccey ^^....Doakan semoga aku dimurahkan rezeki anak ni amiiiin ^^....

1 orang yang tak busy ^^:

Ummu Khaulah said...

Ruby, pregnant ka? -Ummu Khaulah :)

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...