Friday, August 14, 2009

BioMask

Rentetan dari entry di bawah, meh aku sambung pasal mask ni lak ^^

Untuk jawab soklan muni, setelah aku search2, baru aku tau, dia hanya guna sekali ja sehari dan BioMask ni self-sanitizing, xboleh basuh, berbanding yang biasa yang bukan sanitizing, kita kena tukar selalu 6 - 8 kali sehari (boleh baca di cni yer )..tapi kebanyakkan org pakai yang biasa tu sampai seharian kan, tak bagus sebenanrnya, kena tukar 6-8 kali, aaaish jenuh la gak kan...aku rasa, yang kena tukar selalu tu, tuk orang yang bekerja servis kaunter, cthnya mcm cashier ke, salesman ke kan...


Harga dekat farmasi RM8, tapi kalau beli on9 dari luar negara 100pcs lebih kurang RM400 lebih, lebih kurang RM5 la satu..hurm, byk lak nk beli smpi seratus kan...
sapa nk beli online boleh la tgk website ni

Pastu. ni lak cawangan kt malaysia...ada kt KL ja jual BioMask ni www.ihcp.com.my...bukan aku dapat komisen apa2 pun aku promote ni, cuma aku nk kongsi kebaikan tuk suma orang, itu jer :D

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...