Friday, March 6, 2009

Aaaaaaaa benci la mcm ni huhuhu

Napa menci2 nih? PMS?? PSM??? Oh no bukan hehehe...aku menci bila Baby Blue tercalar tanpa di sedari, dan dia tercalar BUKAN di sebabkan kesalahan dan kelalaian aku, dia tercalar di atas kelalaian org lain huhuhu..
Sejak dua menjak ni, aku memang la busy tahap nk ushar blog pun tak sempat ,apatah lagi meng"update" blog aku huhuhu..kuar ja dari opis, dalam keadaan yang sangat penat, muka dah macam ulat dot dot dot (hana n nedy tau la ;D) , kepala dah berdenyut2 <---- banyak pk keja apa yg lum siap lagi, sampai ja aku kat Baby Blue (parking di tempat fav la), ada kesan calar dan side miror pagi tadi tak berlipat, eh skrg dh berlipat, rupanya2 ada orang tercalarkan Baby Blue ni haaaaih...klu polish (betul ke eja mcm ni) lum pasti leh hilang huhuhu....haaaaaih..Baby Blue br jer berusia 4 bulan, tapi apa kan daya....
ni calar yang aku kata "eh parking leklok pun calar ke haaaaih"

ni calar yang memang tak sedar...xmo la kaler merah2, dah biru tu biru jer la huhuhu

gurisan ni yang paling wat aku terguris hukhukhuk...memang masuk dalam,polish pun tak ilang huhuhu..pastu aku memang tak parking kt tempat tuh dah huhuhu



br pas basuh n polish..tapi tetap meninggalkan kesan calarnya huhuhu

8 orang yang tak busy ^^:

Mohd Naim said...

dok kl...mcm tu la...

Mohd Naim said...

ala...dok kl..mcm tu la..sabor je la..

yesterdayrising said...

ala ciannya baby blue dia da calar.hikhik

Dermis said...

adus..sungguh menusuk kalbu

Faz Fazrin said...

peh berkilatttttt

LanaBusyBee said...

nai, : mmg bersabar pun, kalau tak sabar,aku g keja jalan kaki balik mcm mula2 keja dulu hehehe

heary : calar jer ok lagi, sian lagi klu ilang huhuhu sabar yer heary huhuhu

epy : sangat2 menusuk kalbu huhuhu

fazrin : pas basuh, biasa la hehehe

yesterdayrising said...

haih..xpa aku lenjan keta pak aku ja la ni.hihi

Saliza Shahril said...

marilah kita berusaha meminimum kan kesan calar balar. haha awk ok la x de org nak bebel. sy nih dah la cik city tercalar hati ku juga diguris dek bebelan org kat umah haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...