Saturday, September 20, 2014

Kesinambungan Petua Hilangkan Ulser

Tudiaa...sampai ada kesinambungan...maunya tak, korang boleh pi tengok entry ni, berjela2 yang komen hahaha..

Dan dari itu, aku sebenarnya nak bgtau yang aku baru ja lepas baik ulser hahaha...kali ni bukan dekat tekak atau kerongkong, tapi kt tepi2 bibir...weeeh hazab gila kalau makan benda pedas..buakn satu, tapi ada 4 biji ulser sebelah pipi kiri, sebijik pada pipi kanan....

mula2 kena tu, atau nak bukak mulut pun payah la haaai...sebab pa ek ramai kena ulser? cuaca sama kot kan? panas, hujan, pastu kurang minum air....kurang minum air u aku memang setuju sangat hahahaha....tu yang kena tu, padan muka aku wakakaka...

so aku pun ikutlah petua makan ais krim vanila tu....tapi mcm, eh pasaipa xjalan pun? pastu rasa mcm malas nak makan aiskrim...nah, xdak mood wakaka....so aku teringat satu lagi petua, kumur dengan air garam....oyeaaah, its really work bebeh!!! hahaha memang la menjadi, tapi hati memang kena kamikaze ooooo, pedih hahaha....tapi tips sebelum nk kumur air garam tu, korang kumur air biasa dulu, pastu baru kumur dengan air garam....supaya xrasa pedih sangat....

ok selamat mencuba ek...fathia dah terjaga plak..ok bye

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...