Friday, January 20, 2012

Cameron Highland 1

Aku sangat xcited nk ke cameron highland buat pertama kalinya hahaha...smpi tdoq mlm sebelumnya pukul 3 pagi, dok mengemas,padahal xbawak apa sgt pun hihihi...

Kami bertolak dari rumah pukul 9 pagi...Alhamdulillah smpi kt simpang pulai pukul 12.00 tgh hari..aku tdoq dh dekat penang time tu...xtertahan lagi mata..pagi tadi lak breakfast mkn nasik lemak hehehe...

Cantikkan awan di pagi hari...sangat cantik

Smpi simpg pulai memang aku terjaga...hubby kata nk naik ke cameron dlm 60km gak dari simpang pulai, seyes aku xcaya...sekali bukak gps,70 km dari simpg pulai hahaha...memang xleh nk tdoq sbb jalan berbengkang bengkok...teman hubby sembang2 dan nyanyi2 hahaha.
Bangun-bangun tidoq saja terus bergambaq hahaha...

Pukul 1.30 smpi di cameron...waah sejuknya..nyamannya rasa...xyah bukak aircon keta dah...smpi di brinchang singgah mkn kfc dulu...sbb check in pukul 3 ptg...

Memandangkan hubby dh penah smpi cni awal thn 2010, so dia tau gak la nk bawak aku ke mana...arghhh memang gila la tgk sayuq2 yang segar2, buah2 strawbery, survenior bagai...suma pun aku nk yang berasaskan strawbery hahaha...

Kul 3 check in hotel kt equatorial..not bad la...tingkat 8..tapi view dari hotel xmenarik...kan besh bukak2 tingkap nmpk ladang teh hehehe...
Superior Room
view dari tingkat 8...nampak ladang strawbery saja, mcm dalam farmville hehehe
looike this pic so much, sbb hubby senyum nmpk gigi ^^
Malam kitaorg kuaq makan steamboat kt glory restaurant, rm23 per pax, memang sgt puas ati...hubby mkn smpi perut cekang hahaha...restoran ni ke bawah sikit daripada Brinchang. lepas pada KFC, dia ada kt sebelah kiri kalau menghala dari Brincang...

Hungrey face ^^
 
Ni satu pinggan dekat side aku, mcm ni gak banyaknya kt side hubby...xlarat ooo nk makan ^^

Ha, banyakkan ??  sedap lak tu, seyes sedap...kalau mai lagi mesti aku akan singgah cni lagi ^^ la ni pun tengah tgk gambaq ni pun, rasa terliur ni hahaha

Pastu nk round2 pi mana pun tak tau, sbb pekan dia mati bila malam2...baru pukul 8.30 mlm, jalan dan sunyi sepi...patut la cni dipanggil tempat honeymoon kan...kami dh berkahwen dkt 2 thn baru nk berhoneymoon haahaha...

Oklah utk part 1.nnt sambung lagi..

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...