Monday, March 30, 2009

Hancock Dalam Ingatan (T_T)


Huhu...ari sabtu retu adalah hari last hancock bersama dengan ownernya..hari Ahad dia dah kena jual dah sebanyak RMxxxx huhuhu rahsia (takut nnt kena marah sekilo dgn pdot huhuhu)...So sekarang ni Hancock dah bersama dengan owner barunya...hurm, byk kenangan Beelicious dgn Hancock tau huhu..xde lagi la papa musang n mama musang huhuhu...aaaaaaa i'm gonna miss that day wit hancock huhuhu...Adeeh emo lak aku ahaha, id hancock sebenarnya dah di jual..tuan lama dia ada je lagi..dia dok tgh pk nk pki id apa lak tu kan...kita tunggu saja kehadiran dia ek hehehe....

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...