Friday, April 24, 2009

Alhamdulillah...Rezeki Aku menjadi LanaBUSYBee ^^

Alhamdulillah...Semua ni rezeki aku...xyah nk pk nk beli lagi dah ^^

4 orang yang tak busy ^^:

Unknown said...

ipod shuffle tu..

pasni leh shuffle kat bukit bintang!

wahahahaha...

aku punye shuffle dah rosak! tp cap ayam je la..

kenapa warna hijau?

Wizza said...

waa bestnye dpt adiah ek.

happy besday hoho.

StingRay said...

peh...semua ijau?

LanaBusyBee said...

or0 : ipod dpt lucky draw...blander dpt ms main bowling hehehe..ekceli aku dpt dvd player LG, tapi aku xmo,sbb dh ada DVD kt umah, and mmg aku nk sangat2 blander tuk wat sambal ikan bilis dan laksa nyum nyum ^^
kenapa hijau?? kebetulan jer tu, aku nk baby blue like my car >.<

wizza : bukan besday la agagaga...lucky draw

StingRay : a'a suratan atau kebetulan??ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...