Monday, July 7, 2008

DPLI sejam ja exam medsi?

21 hb jun, ada ujian Medsi untuk DPLI...Medsi tu apa? medsi itu ialah Malaysian Educators Selection Inventory..DPLI tu plak? DPLI tu Diploma Perguruan Lepasan Ijazah....

so pada hari sabtu tersebut,aku terpaksa dan rela balik kg utk amek exam tuh...dh la exam tuh hanya sejam ja...adeeeeh,mcm tak berbaloi ja nk balik huhuhu.....jenuh gak aku dok pikiaq nk balik ke tak..aku pun satu,gatai pi pilih lokasi sekolah untuk test tu kt kedah huhuhu,.last2, selepas mendapat khidmat nasihat drpd kengkawan aku,aku pun balik la,sbb puas hati bila diri sendiri melalui benda tu,dan semoga aku tak nyesal dikemudian hari..mana tau nasib aku boleh jadi seorang pendidik ahaks....

Test tu hanya sejam dan mengandungi 300 soalan...gabra gak la, sbb aku ingtkan smpi lmbt kt tempt exam,ye la dh bertolak pun lmbt kan...thanks to my "fren" yang hantarkan aku g exam ^^
sekali masuk dewan exam,blm start lagi ...fuh,tu la faedahnya mempercepatkan jam di tgn sepuluh minit awal hehehehe....

masa nk jawab soklan tuh,aku dh get ready dgn pensil2 ku..ya la,300 soklan dlm masa sejam...pastu bila start ja jawab,mmg habis pantas la aku jawab...tak toleh kiri kanan dah,mmg concentrate btl la...tak smpi setgh jam,aku dh siapkan 300 soklan..ala,soklan pun tny pasal minat kita...tak yah nk pikiaq sgt pun....pastu baru la aku dok check semula baca soalan slow2

aku tgu dlm dewan tu,smpi masa cukup sejam...emmm walaupun exam ni sejam ja,tapi aku rasa puas hati n berbaloi aku balik...thanks to my"fren" sekali lagi sbb tlg antr n amek aku...sorry salah bgtau jalan ahakssss......kononnya ari ni kuar result medsi tuh..tapi bila tgk lam website MOHE,tak dak pun...emmmm bila la agaknya ek?emmm......



Slip aku

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...