Friday, July 26, 2013

Prelove my Crocs Cap Toe Wedges


wuwuwu sedih sebenarnya nk let go wedges ni....tapi kalau simpan tak pakai pun buat apa...aku baru beli, sekali pun tak pakai lagi...test ja, sekali, aigo aigooo ketat la huhuhu...

sebelum ni aku beli cap toe flat cros juga, saiz yang sama (saiz kaki aku 6-7) ..sekali beli weges ni, ketat lak, rasanya cutting dia jugak dan juga jari kaki aku yang mengambang hahaha....

serius sayang, tapi aku memang nk letgo...harga aku beli RM180, so aku jual RM150, tak pakai lagi beb, original lak tu...mau kalau harga kt butik crocs RM249...dah la tunggu wedges ni sampai lama kot (sebab aku beli online, dan barang dari oversea, sebab tu apat harga murah, berani jamin ni original ^^)

suka crocs ni, sebab dia selesa...dah beli flat, tu yang nk beli wedges plak...sekali adoi laaaaa huhuhuhu

ok, sapa2 yang berminat bolehlah hubungi aku ek 019-569 0004

update : SOLD TO MY BFF AYU ^^


0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...