Monday, August 25, 2008

Kak Afni's Big Day

Seminggu lepas. 17/8, adalah hari raja sehari kak afni dan suami..aku pun tak melepaskan peluang untuk pi kenduri dia,drpd aku dok kt umah tak wat apa2, baik pi mkn nasi kenduri lg besh hehehe...hari sabtu 16/8 aku bertolak dr KL..Ya Allah,umat manusia di pudu, ramai giler alagapas la...sesak nk mampus...lagipun tgh cuti sekolah n cuti sem lak kan....
sampi kt sungai petani, cik zaleha la yg jemput aku dgn viva forever dia...

Malam tu aku ajak leha pi shoping beli hadiah utuk kak afni....sempat la gak pi mkn RFC..nnt aku post lam entry lain pasal RFC ni hehehe...balik lewat gak smpi umah,seb bek mak leha tak marah dia huhuhu...sorry ek leha...

pagi ahad tu,aku tanya kak afni bila dia nikah...dia kata dh selamat nikah ari sabtunya tu...pastu aku bgtau dia yg aku tak leh nk pi kenduri dia heee~~~~ agak2nya apa la dia rasa ek,sbb aku beria-ia nk pi kenduri dia,siap bgtau dh beli tiket dh,sekali aku tak jadi pi...hehehe sorry kak afni,sesaja nk main2 ja hehehe..ruby smpi gak tau....

elok aku smpi kt kenduri tuh, pengantin pun sampi...layan ja pic yg aku amek ni...sket ja tak byk

mucha si gracias leha




Aku ni kononnya amek berkat la tuh heee~~~~

" Anak dara n anak teruna sama lawa aih " kata makcik2 kt kenduri tuh...klu aku nnt mcm na la ek heeee~~~~~





Tahniah buat kak afni dan aznur....semoga berkekalan hingga hujung nyawa ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...