Sunday, May 20, 2012

Maybeline B.B White SPF 50

Assalamualaikum dan salam sejahtera bagi yang bukan beragama Islam....erm ntah kenapa la lately aku rasa entry dalam blog ni, bukan dari jiwa aku....rasa macam tak masuk soal je....erm mayb rasa tu tiada...eeee pasepa ni?

ok2 abaikan jom aku nk review pasal B.B White dari Maybeline ^^

kasi gambar view besaq sket ek....kalau tak nampak jugak, boleh klik pada gambar tu ya....
apa yang membuatkan aku tertarik untuk beli B.B White Maybeline ni? antara satunya ialah ia mempunyai SPF 50...50 tu, banyak tu dan juga anti UV....kiranya ni juga di panggil BB Cream gak la kan....kiranya bila dah pakai B.B White ni, xpayah pakai bedak pun dah ok dah....(tapi aku mesti nk pakai gak sikit bedak, bagi rasa confident hehehe)

Apa kelebihan lain?
  1. High UV protection SPF 50
  2. Brightens skin instantly
  3. Smoothes pores (mengecilkan liang2 pori)
  4. corrects the appearance of dark spots(boleh melindungi cela dan parut ^^)
  5. Hydrates skin
  6. tahan selama 12 jam


seyesnya aku sebenarnya pengguna tegar BB Cream Garnier ni. Boleh baca review aku kt sini ^^  memang cream tu ja la yang sesuai dengan aku skrg ni, dan sangat cepat kalau nk pakai harian...satu lagi dia murah...masuk kali ni dah habis tube yang kedua, nk masuk tube yang ketiga dah ^^

So untuk BB White ni, aku beli dengan harga RM29.90 pun kalau tak silap, lupa dah huhuhu...beli dah lama, baru nak update, mcm ni la jadinya hehehe....

Bagi aku BB White maybeline ni tekstur dia tak liat sgt, lebih kurang garnier saja....tapi yang tak beshnya, dia mcm berminyak la huhuhu..tu aku tak berapa gemor sangat la kan....tapi aku baru pakai sekali saja khas untuk review...sorry, aku malu nk letak pic aku pakai BB White ni hahaha....mcm ntah apa2 ja kan....

Since BB Cream garnier dh nk habis, aku akan review lagi (janji kali ni dengan gambar ) BB White ni sebab aku akan pakai hari2 untuk pi kerja.....So stay tuned ^^

1 orang yang tak busy ^^:

Unknown said...

datang folo dari link shyda kat fb (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...