Wednesday, May 16, 2012

Wedding Doorgift yang sempoi, perfume ooooh ^^

Ok, kali ni aku nk bagi idea  untuk bakal2 pengantin yang tak tau nk bagi doorgift apa masa hari bahagia depa nanti....kalau korang mampu la kan....buat macam member aku ni ha, benda simple, tapi best ^^

Perfume yang oil ni...wohooo, terkejut gak aku dapat doorgift macam ni, aku ingtkan ada coklat dalam tu, ye la kotak cantik bagai kan...sekali perfume Apple Blossom inspired by bodyshop...bau perfume ni salah satu fav aku n hubby hehehe....

kalau yang lelaki punya dapat Polo jeans rasanya....waaah, agaknya berapa la dia kena keluarkan untuk doorgift ni? tapi memang bagi ni semata2 je la, xdak la kuih2 ka, bunga telur ka...sebab dia buat dekat Club Golf, so boleh imagine la kan kenduri kawen dia macam mana, sangat santai dan tenang wohoooo ^^

so menarik tak idea ni? bagi aku, sangat menarik, xpernah lagi dapat doorgift macam ni ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...