Friday, September 24, 2010

Miss u

Aku warning awal2 ek, entry kali ni agak membolehkan korang suma muntah hijau ahahaha...kalau nk baca bacalah, aku xmo lap muntah korang hehehe....

dah 3 bulan kami kawen...kiranya dh tau true color perangai masing...terima je la kan...

1. hubby munchy suka tgk cita naruto shippunden, so aku kena memahami hobinya itu...kalau aku pot pet pot pet ja, mula la dia buat gaya naruto dia tuh, aaaaish (org panggil gaya apa tu ek abg?) aku try gak buat, tapi dh mcm gaya org bisu bercakap ja ahahahaha

2. tetiba kalau dalam keta, ada salah satu tingkap keta di bukak, maksudnya, ada salah sorang la yg membuang angin tuh ahahaha...teknik ni, hubby munchy gak la yg ajaq...so kalau nek keta dgn aku, tetiba aku bukak tingkap keta, paham2 je la ek hehehehe

3. hubby munchy gak suka main game...dia siap instalkan game lord of the ring kt laptop aku ni...siap ajaq aku main sekali...bila aku slow ja, dia marah, rilek la bang, b kan nk belajaq main ni...xhabis nk ajak aku war dgn dia heeemph, seb bek xpandai buat network kt umah (lgpun switch xdak la huhuhu). bila aku nk uninstall game tu, dia x bagi...eh, suka hati aku la kan nk uninstall, kan laptop aku.pastu dia bagi alasan yang aku xleh wat apa2.."isteri kena mengikut cakap suami, suami kata jgn, jgn...kalau tidak berdosa" iyeeeelah suamiku ^^ (acah je pun nk buang hehehe)

4. aku dah tau saiz seluar dia, baju nk beli saiz mcm mana, kain jenis apa, baju apa yg dia suka pakai...aaaish cerewet jugak hubby munchy ni..

5. raya baru2 ni, kami salam bermaafan dengan penuh style ahahaha...xdaknya touching2..tapi memang lawak la, sukar di nyatakan disini hehehe...

6. hubby juga seorg yg sgt cerewet dgn penampilan aku...jika baju aku ketat, disuruhnya aku tukar, jgn pakai...iya2, kalau b yg degil, abg yg tanggung dosa kan...ok2...

7. nmpk dah perubahan dlm diri hubby..dulu dok dengar lagu dari radio sinarlah, hot fm la...tapi la ni, dengar ikim saja...dia kata, bila dengar hotfm, satu apa pun dia xdpt, at least dgr ikim, dia leh tau kisah2 nabi, dpt dgr tazkirah dan macam...Alhamdulillah....

8. aku rasa dh 3 kali kot, pagi2 dia bgn pagi, pastu dok telek2 hidung aku...dia kata, keciknya hidung aku ahahaha...apa da...pastu siap ukur hidung dia, nk letak kt hidung aku ahahahaha

9. hubby dah tau yang aku ni jenis xleh mkn lambt, dan mesti kena makan nasik, kalau x, perut aku masuk angin, dengan sesapa pun aku xmo cakap...sorry la dear, b mmg perut xtahan...so jgn harap la kalau b nk kurus ahahahaha

10. dan sebenarnya .....aku rindu kamu huhuhuhuhu

2 orang yang tak busy ^^:

cik selamah kundang said...

bukan ustaz haritu ka.baju sama.tp rambut spike.woi

sayang Rasulullah said...

bagusnya suami....insya-Allah mmg jnis yg dpt bimbing isteri dgn baik.suami yg baik ntok isteri yg baik.sayang suami,segeralah buang baju2 ketat,seluar ketat, tdung pendek,baju berlengan pendek,jaga aurat sbgai truly wanita muslimah.supaya di akhriat kelak kite tidak mnjadi punca kepada tersekatnya impian dye ntok masuk syurge. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...