Friday, January 9, 2009

Azam Tahun Baru

Setelah kian lama aku menyepi, akhirnya berjaya gak aku siapkan tema kaler biru blog aku nih hehehe...penat seyh,tapi puas ahahaha....

fuh fuh...habuk tak la banyak mana pun kan ahahaha....
Azam tahun 2009 ni, aku nk capai apa yg belum tercapai tahun 2008...
1. Kurangkan berat badan <-----satu kemestian ahahaha
2. Mempunyai ikatan yang lebih serius <---- ni yang mcm ssh sket huhuhu
3. Jangan main-main bila buat kerja...fokus <---- jadikan yang lepas sebagai pengajaran
4. Simpan duit, at least sebulan RMXXX <-----ahahaha tahun lepas mmg ssh gila nk menyimpan
5. Berjimat cermat, beli jika perlu.....
6. Aku nk sentiasa berfikiran positif...Insyaallah aku tak akan fikir yang bukan-bukan lagi huhuhu.... Emmm tu je la kot......
Incik flip flop yang sentiasa menemani aku di kala suria menyinar jer ahahaha
(gambar sekadar hiasan)

1 orang yang tak busy ^^:

::amer:: said...

comey nyer flip flop ko...

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...