Wednesday, October 15, 2008

Tag Raya la plak

1.Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apakah?
huish…aku rasa kan,tahun ni la paling banyak baju raya…eh tapi boleh di panggil baju raya ke?hikhikhik…ada la lam 10 pasang..aku dh tempah lama dah,tapi dpt siap dekat raya..ekceli baju tuh tuk aku pki mai opis…tapi siap masa raya,kira baju rya la ek…boleh x mcm tuh?hehehehe

2.Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
putu beras dan ketupat dgn serunding daging mak ler….


3.Apakah biskut raya kegemaran anda?
emmm apa ek???mcm byk ja yg aku suka hehehe….tapi kali ni aku suka biskut yang akak aku beli,nama dia samperit dalam cup agagaga…sedap n lembut jer…..


4.Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
Emmmm duit raya tak dpt dh since dh keja ni…so aku la yg kena spend…thn ni boleh tahan la,sbb keja pun dh confirm kan…lebih kurang rm2 rat gak la


5.Apakah aktiviti malam raya korang?
aktiviti mlm raya aku? Pas berbuka,kemas2 ruang tamu,pastu aku kuar dgn MFBI g cari barang2 tuk sok…kedai mana bukak dh raya sok…pastu bermain dgn anak2 sedara aku,sbb depa br smpi dr KL…persiapan mmg dh siap siang2 lagi la…so mlm relex jer la…..

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...