Wednesday, October 22, 2008

Aku rasa nk marah,hangin n happy adeeeh

haaaizzz....minggu ni aku semua perasaan aku bercampur baur jer...rasa nk marah...rasa tension...rasa happy pun ada....kadang2 pening la gak adeeeh apa nih????meh la aku describe sesatu sbb apa leh ada perasaan mcm tuh...

Aku happy bila...
1.TLine aku dh pakai xp ...howwwyeeeahh....besh2...leh aku install memacam software dan menggunakannya tanpa masalah lagi ^^

2. Mesin basuh dh ada kt umah...so aku tak yah risau terkena "slip disc" ke semasa membasuh baju menggunakan tulang empat kerat aku nih agagagaga...

3. pastu aku rasa mcm besh bila wifi driver dh leh install kt TLine tuh...besh2...tapi kan aaaaa sound driver lak problem adeeehhh....

aku rasa marah n tension bila :
1. TLine kan pakai vista...pastukan certain software tak leh nk run kt vista...install boleh,tak leh nk bukak lak...ada yg tak leh install langsg...adeeeh haaiz mana la aku mampu nk beli software yang ori kan...tu kira boleh bersabar lagi la kan....sekali kan,word aku tak leh bukak..boleh bukak la tapi dia tak leh bukak doc aku yang ada....haaaaizzz,aku dh la byk keja nih grrrrrr

2.bila aku dh marah,aku nk format pc aku ke xp jer...sekali aku tak pandai lak nk downgradekan ke xp ayoooaiiii....mcm na ni??rasa hangin gak la...ingt nk g je lowyat ptg tu gak huhuhu....sekali din bgtau cara2 mcm na nk format dr vista ke xp...seblm tuh aku dh tny kt google dah...dh jumpa cara mcm na,tapi aku tak paham n tak tau nk wat mcm na plak adeeeh...dh setup memcam dh kt bios,tapi rupanya2 kena enablekan sata tuh...emmm nnt aku post entry lain pasal ni ek....

3.bila dh format ke xp,kena la cari driver yg compatible dgn xp kan....cari mmg la jumpa tapi adeeeh haaaiz,tak sesuai lak...aaaaaaaaaaa, rini saja,aku dok belek2 TLine tuh,sampaikan bos kata "tgk cik b tu,muka monyok ja bila guna laptop dia" agagagaga....

4. TLine aku tak dapat install wifi lak..adeeeh,,,penin2 la....pastu speakerkuar bunyi tak besh lak...haaaiz mana leh harmon kardon kuar bunyi tak besh huhuhuhu.....

5. aku tak sedaq yang simkad maxis aku dh nk abeh tempoh dh...sekali on aaaaaaaa dh kena terminate dh huhuhuhu dah la no maxis tu kenangan dengan hana,pi beli masa pesta konvo kt utem...dh tuh no tuh sama dengan besday aku...aaa sayang2...

6. pastu skrg ni TLine aku dh tak leh on...dia kata "windows can't running properly couse ur hardware or driver are not installed correctly" dusssh dushhh...mmg tension terus dah la huhuhuhu....aku rasa TLine tuh penat kot (T_T)

aaa kesimpulannya, lebih banyak marah n tension dari happy.... mood minggu ni = unstable :(

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...