Thursday, October 9, 2008

Hobi baru ^^

Hari isnin aku dah start kembali bekerja...tiket dtg KL aku dh g jual kt kaunter aloq staq siap2,nnt balik kg,br la nk pi amek duit... so balik KL tumpang family akak aku...Alhamdulillah jalan tak jam pun...smpi la kul 2.30 pagi isnin...

pepagi g keja dgn kak seli...ye la,dgn sapa lagi kan hehehe...masuk opis,mmg rasa arggghhhh malas giler la nk wat keja....time lunch tuh,kitaorg g mkn kt chicken rice shop kt mines,ye la,ms nk berbuka mgu lepas,takde seat huhuhu...ni kira nk lepaskan geram dan kempuanan la nk mkn curry laksa hehehehe

dalam bersiar-siar nk balik tuh, kitaorg ternampak satu kedai yg jual peralatan senaman ni(aku bkn ternampak la kot,aku mmg dh aim pun hehehe)...pastu aku ajak kak seli g tgk, sbb dh lama aku nk beli bola senaman tuh.....

terus aku masuk g tgk bapa hengget...ermmm RM69.90...emmm oklah...aku amek satu...pastu mati2 aku ingtkan dpt vcd pasal senaman tuh,sekali mmg takdak haaaizzz....kena pi cari la ni kt speedy ke,music valley ker....tak yah lagi la,nnt aku search kt tenet je la cara2 nk main bola tuh hehehe....

eh apsal aku bersemangat sgt ni dgn bola tuh? emmm bkn apa,dh lama sgt otot2 aku tak di regangkan huhuhu...dulu ada gak la aku dok wat senamrobik ikut vcd,pastu dvd player rosak,emmm mmg pki dak dah la aku nk bersenam apa2 pun hehehe....lagi pun senamrobik ni mcm agak penat lak gak kan....

harap2,aku bukan hot hot chick shit la ek hehehe...tali skipping pun ada kt umah tuh...tapi buat klu rasa rajin ja...ish klu consultant tak bertauliah aku tau ni,sure dia kondem2kan aku hehehe....

yang pastinya,bola ni lebih besar la dari aku agagagaga

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...