Tuesday, June 3, 2008

LanaBusyBee?? @ LanaBee ??

Ramai yang tanya...napa lanabusybee @ lanabee???
kisahnya bermula dari sorg member aku ni...dia suka tgk smallville..aku pun sama..time tu thn 2003...pastu abeh matrik,dia call aku tny pasal borang medical check up untuk masuk UTeM (dulu KUTKM) tanya pasal darah aku ni VDRL ke tak..pastu aku ckp la ntah,xtau la plak kan...pastu aku tnya dia VDRL tu apa? pastu dia kata,nk tentukan sama ada lengai atau tak....ye ke???aku tak percaya kt dia,tapi terima ja hahaha...pastu dia kata aku lengai...dan dan dia gelarkan aku lana lengai wahahaha hampeh...start dari ctu la,lekatnya lana...sampi dia heboh kt kengkawan dia kt utem yg aku ni lana lengai huhuhuhu...tapi tak pa,sbb aku tau dia melawak ja tuh....tu la alkisahnya...

tapi....mcm na leh jadi lanabusybee lak?
1.lana = amek dari gelaran member aku
2.busy = sejak aku keja ni, busy jer memanjang,busy wat tender,busy kemas umah,busy men game ahaks...
3.bee = of course la short name for my name rubee

mcm na leh jadi lanabee lak???
sbb tgh tak sibuk,so buang je la busy tu hahahahaha

nama2 ni selalunya aku guna tuk id game aku,id chat ke,nama blog..tapi kebanyakkannya id game la ahaksss....
klah...pic di bawah sekadar hiasan agagagaga

5 orang yang tak busy ^^:

Saliza Shahril said...

lana yg betul tuh kan (mcm dlm gambar tuh) busy ke x hehe

Sobby-Herbalife said...

hi lana.. :) kite dah add a few recipe untuk awak cuba tau.. :)

-sobby-

cookey said...

akhirnye aku tau gak nape ko pkai lana busy bee~~

ekekeke...
nway..aku dah up link blog ko jadik faveret..hihi

yesterdayrising said...

haha..tul tu.lana lang!

LanaBusyBee said...

saliza : mmg la lana yg betul dlm cita tu pun ngengehngeh

sobby : tq cik sobby..lana dh try dh,mmg besh

cookey : aku pun dh up link ko ^^

medusa hemleck : erk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...