Tuesday, June 3, 2008

Selamat Pengantin Baru to Eccah & Din, Awe & Epy

Tanggal 31 hb 5,(lama gila ni br nk update adeeeh) ari sabtu, begitu banyak kenduri yang hendak dipergi...tapi aku dah janji dengan eccah,nk pi kenduri dia,so by hook or by crook aku kena pi gak la kan....tapi ikhlas ni aku pi kenduri hang eccah & din hehehe...depa ni dua2 xclassmate aku masa kt utem dulu..aku g tumpang dgn ajue n hilman..thanks ek ajue,sorry kena tunggu lama huhuhu...tak sangka leh jumpa ramai gak xclassmate aku, kiah, nuar,dayah,azmi, ajue,hilman,farah,mok,fid,ben,amer dan ayiem..tapi semuanya sama ja,maksud aku sempoi ja walaupun dh keja..tu la BITM 0306...


Sekitar majlis kenduri eccah dan din di seremban


Malam seblm kenduri eccah tuh,majlis nikah awe (xopismate aku),soknya aku tak leh nk g kenduri dia,sbb nk g seremban...sorry ek awe...thanks kak seli bawak ruby g majlis akad nikah awe...jasamu di kenang hekhekhek...



Awe lain sangat malam tuh...cantik ^^

Semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat...Amin....

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...