Thursday, October 14, 2010

Sticker Wall Bilik Pengantin

Emmm...aku tengok dalam Keywords kt Nuffnang tu, rupa2nya ramai yang nk cari pasal Ice Room Bandar Baru bangi yer, tangga ke dua jatuh kepada carian bilik pengantin....so kt cni aku nk buat review la sket pasal bilik pengantin dan sticker wall aku retu...

Idea nk tampal-tampal sticker ni mencurah masa aku pi Jalan Tar...time plak mak aku tanya, nk letak langsir macam mana kt dinding tu? sebab aku beli langsir untuk dipasang di kepala katil ja...so idea nk tampal sticker pun timbul...

sekarang kan macam trend tampal2 wall sticker ni...pandai tampal cantik je jadinya kan hehehe...

aku beli sticker tu bukan la yang ori pun dari korea tuh, beli yang RM10 dapat 4 keping hehehe...

berlaku tragedi menampal sticker...korang boleh baca di sini hehehe..

dan di bawah adalah hasilnya....


pandangan tepi..abaikan muka pengantin yang asek membetulkan tudungnya saja ahahaha

pandangan hadapan di kepala katil..kt kepala katil tu xde la cantik pun..idea sepupu aku yang keja kt butik pengantin, dia kata, kalau ada barang, boleh je buat sendiri...jadi la kan, buat sendiri je...lagipun pas abeh kenduri still benda ni ada lagi dalam bilik aku hehehe...
dan ini adalah closeup dengan sticker wall.. ramai yang kata aku lukis...wakaka, xdak maknanya nk melukis segala bagai...tampal jer hehehe...

p/s : to bride 2 be, selamat mendekorasi bilik anda ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...