Friday, July 2, 2010

Selamat Pengantin Baru Buji dan Adieana (dh sebulan dh)

Entry ni sepatutnya di dahulukan sebelum entry yang dh publish, tapi terlupa lak...ala boleh la kan hehehe...So jom kita layan pic kawan2 aku kawen ni....

Majlis ni pada 29 hb 5 yang lepas.. Pengantin lelaki adalah member kami masa study utem dulu..tahniah buji ^^...mcm biasa la, kalau g kenduri member masa utem, mesti la pergi dengan farah..jumpa ajue di pertghan jalan mrr2 hehehe...jumpa dayah n azmi di sana...


Malamnya pulak kenduri member aku masa prektikel dulu kt aspati, adie..tapi aku kenal gak ana, ye la, dah kawan dgn adie, kawan gak la dengan ana hehehe...mcm biasa, g kenduri dengan bal dan ee lak kali ni hehe...derang ni pun masa aku prektikal dulu, aku yang prektikelnya, tapi depa ni staff ms tu, besh woo prektikel ctu, mcm dah keja, bkn rs mcm student pun hehehe....tapi semuanya dah xkeja lagi di aspati...masing2 haluan masing2 dengan kerjaya yang lebih mencabar, ceeewah....

Tengok la adie tuh, konon2nya elvis la tuh, suma gambar dia pun, muka xde yang bebetul berada pada paksi yang betul, ada je buat memek muka dia tuh hehehe...dan ana sangat cantik okeyh^^...

Bal, adie dan nazim....ha nazim bila lagi nih?

huh ^^

Bal dan ee, suami isteri yang sweet ^^


adie oh adie ^^

suka makep ana, baju ana pun dia buat sendiri(tempah la i mean, dia xsuka sewa2 ni)

Tengok tu muka adie, adeeeh ^^....apa2 pun akhirnya adie dan ana bersatu kan, semoga cepat2 dapat baby yang comel2 yer hikhikhik....








0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...