Sunday, August 2, 2009

Pikom PC Fair 2009

Kemarin ari sabtu, terisi dengan jayanya hehehehe....gila la...seharian dok kt pc fair...semata2 nk tgk bid virtual item game ran online...

bertolak dr umah kul 12...tapi aku g lepak giant dulu...jamal la, lambat, kalah pempuan, siap pi saloon buat rambut dulu aaaaaish...

12.30 tgh hari pi amek jamal kt HUKM...dia la drive, sbb aku xtau jalan nk pi klcc hehehe....ajak zhaf sekali naik, dia xmo, nk pi amek awek katanya...

sampi kt KLCC lepak2 kt burger king..lepak lama sbb leh top up air hehehe...then razak lak join...

g pc fair, hala tuju kt booth my rosso ja hewhew...lagipun brg2 kt pc fair, mcm mahal ja huhuhu...
bid tuk virtual item first sesion dah abeh ku 3 ptg..dari apa yang aku dgr depa dok sembg, virtual item bow terjual rm5.6 k gila la huhuhu...

then second sesion start bidding kul 5 ptg...mula dengan bid armor tuk swordman..terjual rm5.8k kt server shinjuku (server lama, aku men server hokkaido)...gila la...pastu jual armor tuk fighter...rasanya RM6k, lupa dah...time yang di tunggu2, bid tuk archer set +9, gila la terjual RM12 k...mcm xcaya ja...pastu ec set RM8.5 k..last sekali ring varnish kot rm2.5k...adeeeeh,kalau la duit tu di kumpul2, aku dah leh kawen dah agagagaga....

pas abeh bid tu, kami dok sembg2, rupanya2 archer set, ec set dengan ring tuh geng2 kuwait yang beli..kiranya depa hantaq wakil tuk tolong belikan...patut la wakil dia dok cakap tepon ja, dok bgtau harga bid terkini, gila la....yang beshnya, geng2 kuwait tu dari guild n sekolah aku men hehehe...ni set baju aku pun, depa yang kasi pinjam kan...

then aku rasa mcm xpuas ati...dok berpikiaq, bapa la agaknya duit kuwait kan...kira2 balik 1 KWD (kuwait dinnar) = RM12...ptt la xheran pun RM12k = KWD 978 jer pun hehehehe...tapi gila la, geng2 kuwait ni xmo kalah dengan geng2 sgd, sbb geng sgd/mvp selalu tunjuk mcm depa ja kaya hehehe...aaaaaish....

Jamal dok kata, kalau orang yang nek keta ferari pun, mesti xmo beli virtual item yang harga smpi RM12k agagaga..dah tentu dia beli duit tuk accessories keta dia lol..

Kalau aku x pi pc fair, aku sure rasa mcm depa ni tipu ja kot, sekali aku sendiri yang tgk event bidding ni, mcm xcaya seyh huhuhu....

Pastu aku sembang sendiri dengan geng kuwait ni, dia kata, depa ni ja yang kecoh, nilai mata wang depa x la banyak sgt, cuma bila convert lam RM jadi banyak la...dia kata, xkisah pun...besa la, duit banyak...aiish ni kena baik2 dengan depa ni agagagaga....

petang tu, kami suma pi lepak2 kt nasi kandar kayu kt tasik permaisuri, ada suma geng2 myrmidon, baru la kenal sorg2...pastu ada yang introduce aku kt depa yang aku ni awek pdot agagaga..pastu mula la semua dok tanya pdot dok buat apa lama xon9...aaaaisssh penat nk jawab (=.=) ...

malam tu aku pi wangsa maju lak, join war...ahahaha 3 dari 4 castle dpt kt myrmidon gxgxggx...then aku balik antr jamal n zhaf kt hukm..umah depa kt sana la, bukan lam hukm hehehe.....sampai umah dok berkebun lak ahahaha..gila la, pastu bergayut lak jadi penyambai berita kt pdot aaaaaish.....last2 tdoq kul 4 pagi hew hew hew letih bangat

hurm, xbanyak pic yang aku amek sepnjg aktiviti hari tu, segan nk snap pic hehehe..

Ni keadaan semasa bidding..tengok tu, orang yg tengah bid suma dok cakap tepon ja...

Ni booth myrosso, company yg uruskan ranonline tu

Ni lak jamal, dok berdiskusi, konon2nya nk apply loan la, tapi dia bukan gomen, xleh ahahaha

Ni lak razak...dia dok tingin nk bergambar dengan model character..yang ada model character pandora saga ja

Ni la hasil yang aku dapat...dua cd game ja aku beli, yang lain suma free...la beli 2 CD tu pun br kuar RM4 jer hehehe

Smart x laptop skin aku? hehehe RM29

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...