Monday, July 13, 2009

Tercapai daaah

Dari hari sabtu lagi aku dh terasa...Terasa gilaaaa aaaaaaaaa....xsenang duduk tau....xleh nk duduk, aku tdoq...xlarat nk tdoq layan tv...busan dengan tv, layan game aaaaaaaa aku terasa sangat!!!

kang aku call tanya, mcm over sangat lak...baru ari sabtu..isnin la baru leh hilangkan rasa tuh...aaaaaaaa tension gak la.....

pastu rini masuk opis, sibuk GILERblogger-emoticon.blogspot.comlunch pun kul 4.30 ptg tau tak...blogger-emoticon.blogspot.com
tapi aku curi2 gak hilangkan rasa tuh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.inilah benda yang membuatkan aku terasa hehehe...now dok mkn xabeh2 lg bersama2 choki2...thanks kak ziera tlg belikan hehehehe

2 orang yang tak busy ^^:

nedy said...

err...nape kena tunggu??tak paham

LanaBusyBee said...

hehe sbb opimate aku br balik dr cameron...dia la tolong belikan, dh kirim kt dia ari jumaat, tu yg terasa sgt nk mkn hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...