Wednesday, June 24, 2009

Pagi yang Hampassss

Lebih kurang pukul 3.30 pagi telefon tangan berbunyi lagu " I think i love u, song ga ba yu coz i neeeed u" rupa2nya tokwan call di pagi buta ajak bersembang..jadi aku tukar simkad khas tuk aku berbual tanpa batasan, iaitu simkad celcom plan 1+5 hehehehe.....aku layan tokwan bersembang di kala mata dan otak serta mulut masih lagi dalam keadaan kemamaian hehehe...blogger-emoticon.blogspot.com

Agak lama kami berbual, tentang masa depan dan segala2nya...lebih kurang sejam, kami pun mematikan perbualan kami, eleh tu pun sebab bateri tokwan dah kong sangat hehehe..kalau x, lagi lama la aku dok beletiaq kt dia hehehe...

Hurm....ketika itu baru pukul 4.30 pagi..aku berfikir sambil melihat henpon ku...Alhamdulillah, bil tepon bulan ni x teruk sgt nk byr, sbb aku dh buat pilihan bijak untuk menggunakan plan 1+5 dengan tokwan..aku check charge terkini di simkad tersebut, RM23 jer kena bayar...ok2, bagus la tuh, boleh aku berjimat.....kemudian. aku terpikir di fikiran sejenak....dah lama aku x mendonload lagu2 dan mp3 yang terkini....hari2 pun asek dengar lagu yang sama di opis....dah naik buhsan dah....blogger-emoticon.blogspot.com

aku pun mula membuka laptop, dan terus menyambung kabel henpon ke laptop untuk capaian internet..mula2, aku bukak game ranonline dulu...tgk sapa yang on9 hehehe...ada trojan..sembang dengan dia lebih kurang, janji untuk leveling mlm esok....then aku off game tuh.....

kemudian baru aku berkira2 di fikiran untuk mendunload lagu apa yang ingin rasa di dengar...hurm, dunload lagu jamal abdillah la, memandangkan tokwan suka menyanyi lagu2 jamal abdillah...ini boleh membuatkan aku sentiasa teringatkan tokwan hehehe

then aku bukak satu blog ni, dia mengandungi lagu2 top terkini dan terbaru...apa lagi, tak menang mata aku tengok..suma aku nk dunload....besh jer mendunload....sambil menunggu lagu habis di dunload, sambil tu gak aku mendgr lagu2 yang separuh sudah abeh di dunload....

tetiba...dalam pukul 5 pagi...otak ku berfikir....hurm, kak ija ada suruh aku tolong dunloadkan lagu untuk dia...dia kata sbb aku ada broadband...
BROADBAND!!!blogger-emoticon.blogspot.comaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Baru aku teringat, simkad yang aku pakai untuk capaian internet pada waktu itu adalah simkad celcom plan 1+5..terus ati aku berdegup laju...
blogger-emoticon.blogspot.comYa Allah..baru aku sedar, aku tak menggunakan simkad yang telah di subscribe khas untuk kegunaan capaian internet..aaaaaaaaaaaa mati la aku....

kemudian dengan penuh debaran, aku menaip butang *118# di henpon ku....aku tengok charge terkini simkad plan 1+5 ialah RM273.89 waaaaaaaaaaaaaaaaaablogger-emoticon.blogspot.com apa yang harus aku lakukan??? banyak gila bil tuh...baru jer berfikir tadi boleh berjimat........aaaaaaaaaaaaa kenapa aku lalai???? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

terus aku xde mood untuk mendunload lagu2 lagi pada pagi itu huhuhu....susah juga aku nk melelapkan mata, sbb fikiran aku terpikirkan lagu2 yang di dunload berharga RM2++ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaablogger-emoticon.blogspot.com

24 Jun, pagi yang hampassssss

4 orang yang tak busy ^^:

Farah said...

heheh... tu la... jgn cuai sgt.. takpe, byr slow2 k.. takpun, claim kat opis je... heheh.. ;p

Saliza Shahril said...

alamak nak gelak pon x sampai ht. tp nak komen en3 kl nih berbunga2 bhs nya haha. kalo naim bc nih bleh kene puji.

weih post awk lebih efeknya dgn ade nya emoticon yg berguling2 itu haha adeih nak pecah perut gak bc.

kepada tok wan. igt lah bhw lagu2 jamal itu berharga 2 ratus lebih ek. elok2 nak donlod lg jamal utk igt kat tokwan sekali lg jamal itu mengingat kan awk kpd bil tepon yg sekelip mata melambung hehe

Rona Realiti said...

tu la namanya pay per download..
hahaha...

mcm beli album ori plak...

LanaBusyBee said...

farah : alaaaa mn leh claim la hihuuu..klu x, dh lama aku guna under company punya internet, tapi kitaorg kan internal sales jer, xleh huhuhu..

saliza : hehehe, naim lum baca lagi ni rasanya,klu x sure dh komen dh hehehe..emoticon tuh, saya tiru rona realiti tu la hehe..haaai tokwan jamal, jamal tokwan bil melambung agagaga

rona roni : jgn marah ek sy panggil nama awk mcm tu, sukaaaa hehehe..a'a pay per dunload la 1kb = 10sen, bygkan bukak game, dunload lagu hissssh..insaf2 huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...