Wednesday, September 24, 2008

Welcome to my life TLine

Hehehe...boleh dikatakan teman la kot ek...dh lama sgt dah aku nk memilik nya...tapi aku tak mampu...dh byk kali dh kad kredit aku apply tuk memikat hati temanku itu,tapi tak di approve lak kad kredit tuh huhuhuhu..apa la daya diri ini kan...

pas aku dapat kutu,kononya aku nk simpan la duit kutu tuh tuk teman baru,tapi huhuhuhu...biasa la klu duit di tgn kan.....

aku memang mengimpikan dia dr masa prektikel kt shah alam lagi(2006)..mmg besh la...pas pada tuh,dlm hati aku,aku dah berniat nk memilikinya satu hari nnt hehehe...nak yg tuh jer...tak mo yg len

tanggal 23/9/08, aku berjaya memilikinya ....last2 alhamdulillah,dapt gak hehehehe...

hanya sesetgh org yg paham,betapa deritanya aku tak memiliki dirinya sebelum ni huhuhu...dan betapa lama aku menanti kehadirannya untuk mengisi kekosongan dalam hidup ku,bila dvd player aku rosak huhuhu

sekarang,dia la penawar dikala diriku buhsan...dia lah yang menyelesaikan masalah jika kerja ku banyak bertimbun2....

maka,aku memberikan nama untuk dia "TLine"...disebabkan ada line2 pada skin dia hehehe...
jeng jeng...ini lah dia TLine.....


aku lum beli lagi tempat tdo dia...nnt la g beli....hehehe

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...