Saturday, September 29, 2012

Alamak!!! OKlah anggap saja Allah sedang menguji aku


Hurm baru ja kau update sebulan bekerja di tempat baru, tapi tiba2, dah berhenti kerja pulak? kenapa?

Susah nak cakap....susah nak cerita bila kita bekerja dengan company adik beradik yang suka menabur fitnah, pastu tanpa soal selidik dah, terus di hentam....ntahlah....mungkin pengajaran buat aku, supaya nanti lebih berhati-hati...

lagipun mungkin bukan rezeki aku kat sini...rasa macam nak tulis novel pasal kehidupan aku ni hahaha....tapi ada ka orang nak baca nanti? hahaha....

aku pernah mintak kerja di situ, dulu, sebelum aku berhenti keja dari KL lagi, tapi tak dapat...lepas tu dia iklankan lagi kerja , aku mintak, dan depa mengharapkan aku kerja dengan depa....tapi akhirnya, macam ni plak jadinya....jadi apa? tak payah la aku nak cerita untuk buruk-burukkan sesiapa kan....aku jadikan pengajaran untuk aku

dah tertulis, mungkin tempat ni memang tak sesuai bagi aku...sebabnya, dah pernah mintak, xdpt, mintak lagi, dapat, last2 jadi macam ni, Allah nak tunjuk tu sebenarnya kaaaaan.....

Apa2 pun, aku takkan berputus asa....Thanks kawan2 sekeliling yang terus menyokong aku selama ni ^^


1 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...