Thursday, July 26, 2012

Anda banyak menggunakan otak kiri atau kanan?

Gambaq niaku snap masa pi Trans Studio di Bandung bulan 5 lepas....so, jom uji, korang guna otak kiri atau otak kanan?

yang ni aku otak kanan

yang ni pun, aku otak kanan hurmmm

so korang yang mana? aku dua2 kanan, suka tantangan dan bersikap apa adanya, cepat bertindak, imaginasi kuat, selalu ingin tahu dan suka tantangan, ceroboh dan nekad, jarang mendengarkan pendapat...hahahaha ya la kot, lebih kurang ja dengan perangai aku ni hehehehe.....
 
and that is me ^^...otak kanan lebih lama daya ingatannya muahahe...sebab tu aku sukar melupakan sesuatu, tambah2 lagi kalau benda yang mengguris hati ni =.=

Gambar, warna, ermm sbb tu la aku suka mendesign kot hehehehe

dan ini lak kak ida....

So selamat mencuba ^^

2 orang yang tak busy ^^:

en_me said...

ammboiii.. posing akak tuu.. ehhhee, salam ramadhan yee

Saliza Shahril said...

saya pon sama ngan awk sebijik. dedua kanan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...