Monday, March 12, 2012

John Carter Besh!!

pic credit to http://cumidanciki.com ^^
 
Ok,sapa yang tak pi tengok lagi or tak tau nk tgk movie apa kt wayang, aku suggestkan tgk john carter...memang besh...tambah2 lagi 3D, terasa depa ada depan mata kita ja hehehe.

Baru tadi pi tengok dgn hubby kt Alor Star Mall, pawagam kt ctu Big Cinema, tak sangka dah ada 3D, yang beshnya 3D dia xmacam kt midvalley (spek biru n merah tu kan, ke skrg pun dh tukaq dah?)..spek yg dia bg warna hitam, maksudnya xdak lagi kualiti 3D yg hampeh, mcm tahun lepas aku g tgk avatar, adehlah rasa sakit kepala...tapi kali ni memang besh...lain2 pawagam,lain la kot ek....

Aku nk cita mcm mana leh jadi 3D ni,tapi nanti la dulu,lain entry ek hehehe...

Tapi awas sapa yang tak suka tgk cita genre macam star wars ke, tak yah la pi tgk, john carter cita lebih kurang macam tu la...khalayan,tipu,mana ada manusia leh duduk kt planet marikh kan hehehehe...

Nak aku cita sipnosis? Alamak, malas lak rasanya hahaa...yang pasti ya hero a.k.a john carter memang ensem, dia boleh lompat jaaaauh ooooooo hehehe...

Aku saja xmo cita lebih. Nk suruh korang pi tengok sendiri la ek hihihihi....

Published with Blogger-droid v2.0.2

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...