Tuesday, January 17, 2012

Dividen ASB 2011 - Alhamdulillah ^^


Assalamualaikum ^^..
bukan nak show off ke apa, tapi ni la hasil simpanan daripada ASB loan saya ^^...

tapi sayang, di sebabkan saya tak bekerja, dan mungkin akan bekerja dengan gaji yang lebih rendah nanti, saya telah menutup akaun ASB loan ni, mana nk cekau duit bayar installment bulan2 kan...ada orang bagi pendapat pada saya, gunalah dividen yang sy dapat ni untuk bayar installment tu, tapi, dalam keadaan saya sekarang, saya tak boleh berbuat demikian...ada sebab saya tersendiri ^^...

InsyaAllah, kalau di murahkan rezeki lagi nanti, saya akan buat simpanan sendri tanpa perlu membanyar faedah daripada bank...(aik skema lak entry ni wakakaka)

2 orang yang tak busy ^^:

Unknown said...

takpe .. rezeki ada di mana.. mana tau blh untung banyak dengan shaklee. heheheheh

Salbiah said...

yup, itu yg terbaik, simpan sendiri lebih baik dr wat loan, tidak terikat ngan loan n simpan ikot kemampuan. and x de rekod loan kat bank, nanti senang nk wat loan utk beli rumah plak ke.hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...