Thursday, October 20, 2011

Ayam goreng kunyit yang buat aku tercekik erk...

Holla ^^ kali ni aku kembali lagidengan review makanan lak la hehe...ok, seperti gambar di atas, and yes aku tapau ayam goreng kunyit itu..beli di restoren krathong,sebuah restoren thai yang berhampirn opis aku keja ni...

Tpi apa masalahnya? Cuba korang teka tengok apa masalahnya? Hahaha...kalau korang nk tau,ayam goreng kunyit ni berharga RM10!!!! tau tak tu mahal???? Arghhh gila la,kalau beli ayak sekor pun boleh dgn rm10 ni...pastu buat ayam goreng kunyit lagi banyak daripada nih...arghhhhh....sbb tu la aku masak je skrg ni klu lunch..

Tercekik aku huhu...

P/s : semua benda kt kl ni mahal,terutama makanan huhu,dh la xsedap,buat makan kira nk untung je kan...nk balik kg woooooi....
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...