Thursday, March 11, 2010

I Just Love Good Smelling People

Antara lelaki dan perempuan, mana yang lebih bau wangi? ermm...kebanyakkannya lelaki la, tapi tak semua..ada gak perempuan yang berbau badan dia..sekali lalu jer, tahan napas beb, bau hapak...eeee sesak napas aku tau...kalau perempuan yang badan berbau, memang memalukan beb..

kita orang pempuan, kena la wangi2 kan, baru la ada orang ngorat ^_^, baru la bf, suami nak dekat ja dgn kita..tapi kalau itu dah di namakan cinta, bau busuk pun jadi wangi agagagaga, tapi aku xleh okeyh....xleh yang berbau busuk, xlalu nk makan pun eeeeee...

Penah aku masuk satu lift kt site customer, bau hapak je lam lift tu..bau badan yang tak mandi eee...padahal aku sorang je dlm lift tuh..akukah yang berbau hapak tu? hidu2 baju aku, tudung suma, ok ja..xdak la bau hapak pun...kuar jer dari lift,ada la sorangpekerja "asing" tengah kutip sampah..dok tunggu lift nk kutip sampah ke tingkat seterusnya...aku lalu tepi dia (nk g toilet masa tu), laaaaaaaaaa rupa2nya bau badan dikau ke? ces2...sungguh hapak baunya...pas dah kuar dari toilet, aku nk pi naik tempat aku bekerja, terpaksa menaiki lift yang sama, memang dlm lift tu, aku tahan nafas ja, nyawa ikut mulut keyh, bkn ikut hidung, kang mati lak aku...pastu sampai kt tempat aku tanya member aku " ada bau "bangla" tak kat saya ni?" ahahaha, smpi dah dok terbau jer bau hapak tuh eeeeee...xsuka laaa....I just love good smelling people..

Kalau aku jumpa lagi pekerja tuh aku nk bagi dia ni, Adidas action 3. Kalau aku baik hati la hekhekhek..


 
Heran gak aku, napa la orang2 kerja mcm tu xnak menjaga kebersihan diri, at least mandi ka, pakai baju yang di basuh, xpun beli jer deodorant Adidas Action 3 ni, bkn mahal pun, wangi pun wangi kan...aaaish...Kat watson, guardion, farmasi, supermarket berlambak ja jual..
Memang besh seyh bau2 dari produk adidas ni..Retu aku beli perfume yang Adidas ni kat bf aku (masa tu lum tunang lg hehehe) Bau wangi jer bf aku, rasa mcm nak hug hug ^^ hehehe (akak aku kata, bau perfume adidas yang seperti gambar di bawah ni , mcm bau Gergio Armani, aku tak tau lak sama ke x, xrajin sangat beli perfume mahal ni hohoho)

Dan juga perfume ini untuk aku....
Semuanya gara2 nak dapatkan pouch dari adidas tu la...yang kaler grey tuh, aku punya, aku kasi kt bf aku kaler hitam (dia panggil beg makeup hehe).. Beli set lelaki dan pempuan ni masa promotion kat midvalley dengan kak seli..(pssst, akak ingt lagi x? hehehe)

Ha satu lagi sebelum aku terlupa, da korang pernah terbaca satu artikel yang bagitau bau ketiak suami/lelaki boleh hilangkan tekanan dan tension??.Aiiiyark..xtau la betoi ka dak, tapi aku lum penah try lagi la hakhakhak :D..Cuba korang belek2 artikel yang di post kat forum ni ..Korang try dulu tau, kang berkesan bgtau aku ahahaha...

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

    0 orang yang tak busy ^^:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...