Sunday, January 3, 2010

Selamat tinggal 2009, selamat datang 2010

Dah lama juga aku xupdate blog bushuk ni ahahaha...Selamat tahun baru semua..apa azam korang tahun ni? dah tecapai kah azam tahun baru korang thn 2009? aku punya azam ada yg dah tercapai, ada yang belum...yang belum tu, dh tentu mmg ssh giler, cthnya seperti mengurangkan berat badan ahahahaha

Ni azam aku tuk tahun 2009..jom tgk dah tercapai ka blm ngehngehngeh >.<

1. Kurangkan berat badan <-----xturun2 pun, kalau turun pun naik balik n maintain jer 0% :(
2. Mempunyai ikatan yang lebih serius <----Alhamdulillah..50% sudah tercapai ^^
3. Jangan main-main bila buat kerja...fokus <---- 30% jer menjadi huhuhu
4. Simpan duit, at least sebulan RMXXX <-----80% berjaya di buat ^^
5. Berjimat cermat, beli jika perlu.....<---- 20% jer huhuhuhu
6. Aku nk sentiasa berfikiran positif...Insyaallah aku tak akan fikir yang bukan-bukan lagi huhuhu.... Emmm tu je la kot <--- xleh nk capai la azam ni huhuhu.. 10%
Total azam dah tercapai ialah 30% sajer huhuhu..sket sgt....

So azam tahun baru aku kali ni, xla banyak sgt..simple saja..harap2 boleh tercapai...

1. nk banykkan amal ibadah, xmo lagi dah lengah2kan solat
2. buat keja jgn tangguh2...masa itu duit ahahaha
3. bgn pi keja mesti awal, xmo lewat2 lagi dah okeyh
4. kurangkan kilo dlm badan dan terus memiliki badan yg menawan ahahaha
5. cukupkan tdo pada waktu sepatutnya, kurangkan tdo pada waktu yang xsepatutnya ahahaha (cthnya, kalau dah kul 12 tgh mlm tu, reti2 la g tdo kan, kalau dh kul 6.30 pagi tu, sudah2 la tdonya kan hehehe)
6. simpan duit bebyk heee~~~

(eh mcm byk la plak huhuhu)

tu je la azam aku tahun ni for long term punya thn 2010...for short term punya, tgu aku update blog je la heee~~~

3 orang yang tak busy ^^:

Matjoe said...

Happy New year Lana,

Hope the resolution possible. like the item #6, invest invest and less shopping.

LanaBusyBee said...

happy new year to u too ^^...

a'a, skrg ni ada buat invest dh, cuma nk kena tetap ms bayar jer...

*loue me* said...

maju holdings

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...