Saturday, September 5, 2009

Kekeliruan

Tarikh : xingt dh bila
tempt : di opis BTS

yeay gaji dh masuk! Ahaha besh gila bila gaji dh masuk.leh byr utang, byr bil tepon y dh ke bar huhuhu..

Pas transfer semua gaji lam maybank, aku pun memulakan proses pembyran bil secara atas talian ^^..walaupun aku ada internet banking bank islam, tapi aku tetap rs selesa dgn maybank2u..

Byk gak bil tepon bln ni nk kena byr..dh la silap pki simkad ms on 3g internet, hambek ang kena smpi 2 rat lebey huhu...

Satu persatu aku byr bil..kat lam maybank2u 2, dh ada siap2 fav list payment.so sng ja. Klik2, byr sudah...

Tiba2, disebabkan klik2 la, b'laku kekeliruan disitu huhu..aku t'byr bil tepon yg sama smpi dua kali..arghh bencinya, careless la aku ni..

Pas2 aku mengambil langkah menelefon customer servis maybank utk tujuan membatalkan bayaran telefon yg t'akhir..buat apa nk byr2 byk2 gk..duit 2 leh wat benda lain lg..

Setelah b'bincg dgn cs maybank, pegawai 2 nk buat pembatan diatas p'mintaan aku dan mengambil ms 2 minggu utk dpt balik duit aku 2..xpa la lambt pun kan...biasa la cs bila abeh b'bincg, mesti dia akan tanya "cik ada apa2 lagi yg boleh sy bantu?" tanya pegawai maybank 2...aku pun pantang ditanya, ada je la y aku nak tanya.. "sy pki celcom 3g internet ni kan, mula2 speed dia 480kbps..laju la gak, tp napa sejak dua menjak ni smpi skrg speed dia jadi 115kbps ja ek?" tanya aku dgn lajunya.. CS 2 terus jwb "cik kena la tepon celcom center, sy mana tau"...aku t'sipu2 malu lalu aku tersedar dan menjawb "eh silap tanya lak.sorry2, lupa lak yg encik ni cs maybank..sorry yer n tima kasih"...lalu cs 2 membls "xde masalh"... Letak ja tepon, aku rs pipi aku dh merah wlupn xpki blusher pn ahaha.. Apa laaa ruby ni..b'mimpi disiang hari >_<

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...