Wednesday, April 16, 2008

Uyeen nk jadi princess!!!

Weekend ari tu,aku balik umah akak aku...so spend time wit my niece uyeen n nephew adif..tgh dok sibuk2 kemas bilik kan,pastu terjumpa crown barbie uyeen..kecik jer crown tuh...ye la,dh nama pun yg barbie punya..pastu si uyeen ni sibuk nk pki kt kepala dia...smpi nangis2 nk pki benda tu,of course la benda tu takmo melekat kt kepala dia..korang bygkan saiz crown barbie tu sebesar ibu jari jer,mana la nk lekat kan hahahaha..(apa la uyeen ni :P) pastu,aku pun pujuk la dia

aku : nnt angah beli kt uyeen yg mcm barbie tu..kt kedai 5 ringgit ada jual
uyeen : uyeen nk yg mcm barbie ni..uyeen nk jadi princess..
aku : ok2..nnt kita g beli..

pastu,ptg tu gak,mak uyeen ajak g jusco..nurin dh xcited,sbb nk beli crown tuh...smpi la kt kedai RM5, Hindeo Shop kt JJ equine park tu..cari2,jumpa la crown yg angle tu..siap ada stick n butterfly..uyeen pilih kaler purple..eheh,uyeen suka purple line ke?hehehe..

masa tgh nk lunch,tetiba ja uyeen kata :

uyeen : uyeen sakit la pki cekak yg ni...(alasan utk pki cekak yg baru tuh,eleh,mcm aku tak tau,ceeewi la uyeen nih)
aku : eleh,tipu la uyeen ni..tadi ok je pki kan...
uyeen : ala uyeen nk pki yg baru ni..mcm princess...
aku : ee nnt org tgk la..malu la...

pastu,uyeen pun tak jadi nk pki...
tapi,pastu,akak aku lak offer nk pki kan benda tu kat dia...terus la dia suka..
emm last2 dpt gak crown dia tuh...suka betul dia...pengaruh citer barbie n princess la nih...budak2 zaman sekarang kan..aku dulu nk barbie pun mak tak kasi beli huhuhu

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...